pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Autor książki:

David Meerman Scott

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 236 s.
EAN: 9788326431067
ISBN: 978-83-2643-106-7
Data: 2013-12-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: - metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, - przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, - sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, - inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

Książka "Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem" - David Meerman Scott - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2013 r.