Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788326413513 |
ISBN: | 978-83-2641-351-3 |
Data: | 2011-12-05 |
Opis książki:
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: ? metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, ? przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, ? sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, ? inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Książka "Marketing i PR w czasie rzeczywistym" - David Meerman Scott - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2012 r.