pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Autor książki:

Kinga Sroka

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 208x140 mm
EAN: 9788328398900
ISBN: 978-83-2839-890-0
Data: 2023-07-13
40.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Witaj w świecie fascynujących danych!

Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

Książka "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących" - Kinga Sroka - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2023 r. Cena 40.28 zł. Zapraszamy na zakupy!