Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 208x140 mm |
EAN: | 9788328398900 |
ISBN: | 978-83-2839-890-0 |
Data: | 2023-07-13 |
Opis książki:
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Książka "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących" - Kinga Sroka - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2023 r. Cena 40.28 zł. Zapraszamy na zakupy!