pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii

Autor książki:

Wiktoria Czarnecka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 167 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381027342
ISBN: 978-83-8102-734-2
Data: 2023-09-14
42.25 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić?
No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć.

Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.

Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!

Książka "Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii" - Wiktoria Czarnecka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 167 stron i została wydana w 2023 r. Cena 42.25 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.