Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii
Wiktoria Czarnecka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 167 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381027342 |
ISBN: | 978-83-8102-734-2 |
Data: | 2023-09-14 |
Opis książki:
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić?
No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć.
Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.
Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
Książka "Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii" - Wiktoria Czarnecka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 167 stron i została wydana w 2023 r. Cena 42.25 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.