pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor książki:

Henryk Mruk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326479830
ISBN: 978-83-2647-983-0
Data: 2015-02-18
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Książka "Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych" - Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r.