Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326479830 |
ISBN: | 978-83-2647-983-0 |
Data: | 2015-02-18 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Książka "Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych" - Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r.