pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Marketing

Autor książki:

Edward Maliszewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Format AB
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 255 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788389184214
ISBN: 978-83-89184-21-4
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

CZĘŚĆ I. PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ I ISTOTA MARKETINGU ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ 1.1. Rynek 1.2. Potrzeby człowieka i ich zaspokajanie. 1.3. Zachowanie nabywców na rynku. 1.4. Podstawowe elementy i prawa rynku. 1.5. Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa. 1.6. Środowisko marketingowe firmy. 1.7. Segmentacja rynku, jej etapy i kryteria. 1.8. Segmentacja rynku a działania marketingowe. ROZDZIAŁ 2. ISTOTA I ZNACZENIE MARKETINGU 2.1. Ewolucja orientacji marketingowej. 2.2. Pojęcie i istota marketingu. 2.3. Znaczenie marketingu. 2.4. Marketing mix. 2.5. System marketingu w przedsiębiorstwie.

Książka "Marketing" - Edward Maliszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Format AB. Książka posiada 255 stron i została wydana w 2007 r.