Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Format AB |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 255 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788389184214 |
ISBN: | 978-83-89184-21-4 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis książki:
CZĘŚĆ I. PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ I ISTOTA MARKETINGU ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ 1.1. Rynek 1.2. Potrzeby człowieka i ich zaspokajanie. 1.3. Zachowanie nabywców na rynku. 1.4. Podstawowe elementy i prawa rynku. 1.5. Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa. 1.6. Środowisko marketingowe firmy. 1.7. Segmentacja rynku, jej etapy i kryteria. 1.8. Segmentacja rynku a działania marketingowe. ROZDZIAŁ 2. ISTOTA I ZNACZENIE MARKETINGU 2.1. Ewolucja orientacji marketingowej. 2.2. Pojęcie i istota marketingu. 2.3. Znaczenie marketingu. 2.4. Marketing mix. 2.5. System marketingu w przedsiębiorstwie.
Książka "Marketing" - Edward Maliszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Format AB. Książka posiada 255 stron i została wydana w 2007 r.