Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326411946 |
ISBN: | 978-83-2641-194-6 |
Data: | 2011-02-08 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny Bright Wave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.
Książka "Marketing e-mailowy" - Simms Jenkins - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.