pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing doświadczeń w internecie

Autor książki:

Agnieszka Kacprzak

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788325594879
ISBN: 978-83-2559-487-9
Data: 2017-07-03
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:
- opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
- przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie,
- analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.

Książka "Marketing doświadczeń w internecie" - Agnieszka Kacprzak - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2017 r.