Tytuł książki:
Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor książki:
Iwona Skowronek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375612448 |
ISBN: | 978-83-7561-244-8 |
Data: | 2012-10-24 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Książka "Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy" - Iwona Skowronek - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2012 r.