pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Autor książki:

Iwona Skowronek

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375612448
ISBN: 978-83-7561-244-8
Data: 2012-10-24
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Książka "Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy" - Iwona Skowronek - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2012 r.