Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 512 s. |
Wymiar: | 187x231 mm |
EAN: | 9788373011717 |
ISBN: | 83-7301-171-4 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketing staje się coraz bardziej niezbędnym elementem sukcesu firmy? i małej i dużej. Posługując się przykładami różnych firm, autorka przedstawia ich sposób analizowania sytuacji, opracowywania twórczych planów strategicznych i wcielania ich w życie. Prezentowane przez nią metody są połączeniem teorii szkół biznesu i podejścia praktycznego. Atutem książki jest również to, że najróżniejsze zagadnienia marketingu są opisane zrozumiałym językiem.
Książka "Marketing dla żółtodziobów" - Sarah White - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.