Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 484 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788326479991 |
ISBN: | 978-83-2647-999-1 |
Data: | 2015-02-10 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Książka "Marketing dla studentów kierunków technicznych" - Tony Curtis - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2014 r.