pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing dla studentów kierunków technicznych

Autor książki:

Tony Curtis

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 484 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788326479991
ISBN: 978-83-2647-999-1
Data: 2015-02-10
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Książka "Marketing dla studentów kierunków technicznych" - Tony Curtis - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2014 r.