Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788374831031 |
ISBN: | 83-7483-103-0 |
Data: | 2008-11-22 |
Opis książki:
Zapewne „zalewu adwokatów” nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo „wyparcia z rynku” zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują „szytej na miarę” koncepcji marketingowej.
Książka „Marketing dla prawników” zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu rad y prawnego i adwokata.
Książka "Marketing dla prawników" - Werner Pepels, Brunhilde Steckler - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2006 r.