Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Oprawa: | Miękka |
Ilość stron: | 362 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788301124755 |
ISBN: | 83-01-12475-X |
Data: | 2001-01-04 |
Opis książki:
Opracowanie jest podręcznikiem do praktycznej nauki marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz dla menedżerów przedsiębiorstw ujmującym całokształt problematyki marketingu. Jest pomyślane jako praktyczne kompendium wiedzy koniecznej do podejmowania konkretnych decyzji marketingowych. Materiał zawarty w publikacji opiera się na wiedzy o funkcjonowaniu polskich przedsiębiorstw, stąd różnorodność rynków marketingowych, sytuacji decyzyjnych, skali działania prezentowanych firm. Ukazuje czytelnikowi możliwości zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do podejmowania konkretnych decyzji: przygotowania działań rynku, strategii cenowej, polityki dystrybucyjnej i promocyjnej, wyboru strategii marketingowej.
Książka "Marketing dla menedżerów" - Tomasz Domański, Paweł Kowalski - oprawa Miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.