Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Bjorn Lunden, Ulf Svensson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | BL Info |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 219 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788389537836 |
ISBN: | 978-83-8953-783-6 |
Data: | 2014-06-04 |
Opis książki:
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" - Bjorn Lunden, Ulf Svensson - oprawa miękka - Wydawnictwo BL Info. Książka posiada 219 stron i została wydana w 2014 r.