Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320819991 |
ISBN: | 978-83-2081-999-1 |
Data: | 2012-01-30 |
Opis książki:
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na: ? genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu; ? partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); ? aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); ? stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); ? przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.
Książka "Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji" - Agnieszka I. Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r. Cena 53.69 zł. Zapraszamy na zakupy!