Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 484 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326411847 |
ISBN: | 978-83-2641-184-7 |
Data: | 2011-03-16 |
Opis książki:
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Książka "Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów" - Tony Curtis - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2011 r.