pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów

Autor książki:

Tony Curtis

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 484 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326411847
ISBN: 978-83-2641-184-7
Data: 2011-03-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Książka "Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów" - Tony Curtis - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2011 r.