pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła

Autor książki:

Jeanette McMurtry

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
EAN: 9788328359031
ISBN: 978-83-2835-903-1
Data: 2020-02-14
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
Wykorzystanie psychologii wyboru
Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Książka "Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła" - Jeanette McMurtry - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2019 r.