Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła
Jeanette McMurtry
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 448 s. |
EAN: | 9788328359031 |
ISBN: | 978-83-2835-903-1 |
Data: | 2020-02-14 |
Opis książki:
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
Wykorzystanie psychologii wyboru
Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Książka "Marketing dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła" - Jeanette McMurtry - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2019 r.