Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 156x230 mm |
EAN: | 9788372514141 |
ISBN: | 83-7251-414-3 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis książki:
"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc w oczekiwania odbiorców zarówno studentów, jak i praktyków gospodarczych. Celem książki jest nie tylko przedstawienie specyficznych cech i problemów marketingu przemysłowego, ale także podkreślenie finansowych aspektów decyzji marketingowych, w szczególności decyzji strategicznych.(...)Autorka szeroko omówiła znaczenie Internetu, jako globalnego medium, w tworzeniu promotion mix. Pokazała też zastosowanie Internetu w planowaniu, tworzeniu produktów, ustaleniu cen, a także w kształtowaniu kanałów dystrybucji. Opisane szczegółowo modele handlu elektronicznego wyznaczają kierunki możliwych rozwiązań tego handlu na rynku przemysłowym. Kompleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwzględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książki bardzo użyteczna zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych".
Książka "Marketing business to business" - Grażyna Golik-Górecka - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2004 r.