Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty
Mariusz Trojanowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 444 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320818215 |
ISBN: | 978-83-2081-821-5 |
Data: | 2009-08-25 |
Opis książki:
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Książka "Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty" - Mariusz Trojanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2009 r.