pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty

Autor książki:

Mariusz Trojanowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 444 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320818215
ISBN: 978-83-2081-821-5
Data: 2009-08-25
Cena wydawcy: 79.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Marketing bezpośredni. Koncepcje-zarządzanie-instrumenty" - Mariusz Trojanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2009 r.