Marketing bezposredni i interaktywny
Merlin Stone, Alison Bond, Elizabeth Blake
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 161x238 mm |
EAN: | 9788320816884 |
ISBN: | 83-2081-688-2 |
Data: | 2008-11-24 |
Opis książki:
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Książka "Marketing bezposredni i interaktywny" - Merlin Stone, Alison Bond, Elizabeth Blake - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2007 r.