pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing bez tajemnic

Autor książki:

Willem Burgers

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326445248
ISBN: 978-83-2644-524-8
Data: 2013-08-30
pozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przedintuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia: * jak połączyć formuły 4P i 4C, * na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, * jak kształtować własny rynek, * jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, * dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

Książka "Marketing bez tajemnic" - Willem Burgers - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2013 r.