Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326445248 |
ISBN: | 978-83-2644-524-8 |
Data: | 2013-08-30 |
Opis książki:
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przedintuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia: * jak połączyć formuły 4P i 4C, * na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, * jak kształtować własny rynek, * jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, * dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
Książka "Marketing bez tajemnic" - Willem Burgers - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2013 r.