Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Edgard |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 326 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788362482535 |
ISBN: | 978-83-62482-53-5 |
Data: | 2011-03-30 |
Opis książki:
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzięki poradnikowi dowiesz się jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady na jakich opierają się różne rodzaje marketingu m.in. bezpośredni eksperymentalny czy szeptany oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiesz się również jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej przyciągać uwagę klientów i sprawiać że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Książka "Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi" - Richard Hall - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 326 stron i została wydana w 2011 r.