pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing banku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376412344
ISBN: 978-83-7641-234-4
Data: 2010-03-26
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Książka "Marketing banku" - Jacek Grzywacz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r.