Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 231 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788322721735 |
ISBN: | 83-227-2173-0 |
Data: | 2004-01-01 |
Opis książki:
Banki uniwersalne działające w Polsce w coraz większym zakresie zabiegają o klienta detalicznego. Rosnącą popularnością wśród klientów indywidualnych cieszą się rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Coraz większy odsetek Polaków na co dzień jest klientem banku, jednak w wielu wypadkach działania marketingowe banków ograniczają się do pozyskiwania nowych klientów. Powszechnym doświadczeniem znacznej części osób korzystających z usług bankowych jest stanie w kolejce. Klienci narzekają także na uciążliwe procedury i formalności związane z korzystaniem z usług, gdy tymczasem tempo życia, oczekiwania i doświadczenia nabywców usług w znacznej mierze rozmijają się z rzeczywistym stanem faktywnym.
Książka "Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług" - Marcin Lipowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.