pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing bankowy

Autor książki:

Małgorzata Kolasa

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 164x235 mm
EAN: 9788375560862
ISBN: 978-83-7556-086-2
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym? Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking? Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

Książka "Marketing bankowy" - Małgorzata Kolasa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2008 r.