Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 302 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372515858 |
ISBN: | 83-7251585-9 |
Data: | 2012-06-15 |
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce szczególny nacisk został położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku B2B zmierzających do coraz powszechniejszego wykorzystania technologii informacyjnych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom praktyków wszystkie prezentowane w publikacji zagadnienia są poparte licznymi przykładami zarówno z przedsiębiorstw polskich, jak i zagranicznych.
Książka "Marketing B2B w praktyce gospodarczej" - Artur Olczak, Maciej Urbaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2008 r.