pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing B2B w praktyce gospodarczej

Autor książki:

Artur Olczak, Maciej Urbaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 302 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372515858
ISBN: 83-7251585-9
Data: 2012-06-15
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce szczególny nacisk został położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku B2B zmierzających do coraz powszechniejszego wykorzystania technologii informacyjnych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom praktyków wszystkie prezentowane w publikacji zagadnienia są poparte licznymi przykładami zarówno z przedsiębiorstw polskich, jak i zagranicznych.

Książka "Marketing B2B w praktyce gospodarczej" - Artur Olczak, Maciej Urbaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2008 r.