podręcznik:
Marketing and business development 7
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375610345 |
ISBN: | 978-83-7561-034-5 |
Data: | 2009-04-28 |
Cena wydawcy: 44.62 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W KOMPLECIE Z PŁYTĄ CD.
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną.
Książka "Marketing and business development 7" - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2009 r.