pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing analityczny. 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Autor książki:

Mark Jeffery

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788324693368
ISBN: 978-83-2469-336-8
Data: 2014-12-04
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

Książka "Marketing analityczny. 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer" - Mark Jeffery - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2014 r.