Tytuł książki:
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Autor książki:
Seth Godin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788324600755 |
ISBN: | 83-246-0075-2 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Książka "Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa" - Seth Godin - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2005 r.