Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 261 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788389120090 |
ISBN: | 83-89120-09-7 |
Data: | 2005-06-30 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tę tematykę.
Książka "Marka. Wizja i tworzenie marki" - Leslie de Chernatony - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 261 stron i została wydana w 2003 r.