pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Marka przywództwa

Autor książki:

Dave Ulrich, Norman Smallwood

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788362195510
ISBN: 978-83-6219-551-0
Data: 2010-10-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Motto marki Wal-Marta - "codziennie niskie ceny" - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak: - stworzyć cel dla marki przywództwa - ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką - zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa - zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego - twoim zdaniem - powinni być znani liderzy w twojej firmie?

Książka "Marka przywództwa" - Dave Ulrich, Norman Smallwood - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2010 r.