Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 340 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788326437885 |
ISBN: | 978-83-2643-788-5 |
Data: | 2012-06-29 |
Opis książki:
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dó na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: - faktów i mitów związanych z marką prywatną, - dawnych, obecnych i przyszłych trendów, - marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, - globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, - zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, - perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Książka "Marka prywatna" - Keith Lincoln, Lars Thomassen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2012 r.