pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka prywatna

Autor książki:

Keith Lincoln, Lars Thomassen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788326437885
ISBN: 978-83-2643-788-5
Data: 2012-06-29
pozycja niedostępna

Opis książki:

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dó na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.

Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.

W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: - faktów i mitów związanych z marką prywatną, - dawnych, obecnych i przyszłych trendów, - marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, - globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, - zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, - perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.

Książka "Marka prywatna" - Keith Lincoln, Lars Thomassen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2012 r.