Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Anna Rychwalska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 146 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788320825596 |
ISBN: | 978-83-208-2559-6 |
Data: | 2024-08-27 |
Opis książki:
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej - do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.
Książka "Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka" - Anna Rychwalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2024 r. Cena 54.78 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.