pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Autor książki:

Anna Rychwalska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 146 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788320825596
ISBN: 978-83-208-2559-6
Data: 2024-08-27
54.78 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej - do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.

Książka "Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka" - Anna Rychwalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2024 r. Cena 54.78 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.