Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 240x170 mm |
EAN: | 9788374891073 |
ISBN: | 978-83-7489-107-3 |
Data: | 2007-11-23 |
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Książka "Marka narodowa" - Roman Rojek - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2007 r.