Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
Jacek Pogorzelski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nieoczywiste |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788366402355 |
ISBN: | 978-83-6640-235-5 |
Data: | 2019-10-23 |
Opis książki:
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
- opartą na percepcji odbiorcy,
- opartą na reakcji emocjonalnej,
- opartą na więzi społecznej,
- opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka "Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2019 r.