Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326440502 |
ISBN: | 978-83-2644-050-2 |
Data: | 2013-04-18 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: - przegląd rodzajów badań konsumenckich, - kryteria wyboru firmy badawczej, - kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, - sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.Książka "Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku" - Katarzyna M. Staszyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2013 r.