Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788320820782 |
ISBN: | 978-83-2082-078-2 |
Data: | 2013-03-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.Książka "Mapy recepcji reklamy" - Adam Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2013 r.