Tytuł książki:
Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
Autor książki:
Mariusz Wszołek
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 530 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788365705082 |
ISBN: | 978-83-6570-508-2 |
Data: | 2017-05-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji.
Książka "Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji" - Mariusz Wszołek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 530 stron i została wydana w 2017 r.