Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Jacek Kamiński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 428 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320823530 |
ISBN: | 978-83-2082-353-0 |
Data: | 2019-06-18 |
Opis książki:
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Książka "Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych" - Jacek Kamiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 428 stron i została wydana w 2019 r.