pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Magia Harry ego Pottera

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 978830115621301
ISBN: 978-83-0115-621-3
Data: 2009-02-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harryego Pottera, która odniosła niekwestionowany,magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Książka "Magia Harry ego Pottera" - Stephen Brown - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2008 r.