Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 390 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788377464021 |
ISBN: | 978-83-77464-02-1 |
Data: | 2012-10-10 |
Opis książki:
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez ,,New York Timesa do najbardziej inspirujących książek biznesowych wszech czasów.Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how - dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, Linked In i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, ,,począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą... aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu.
Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot. Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya. Oto kilka przykładów: Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie.
Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają.
Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia... a świetny sprzedawca pokazuje.
Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku.
Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg.
Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić.
Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i kreatywnym wulkanem sprzedaży.
Książka "Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie" - Harvey Mackay - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 390 stron i została wydana w 2012 r.