Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Dariusz Tworzydło
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSIiZ |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788360583203 |
ISBN: | 978-83-6058-320-3 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
Książka "Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations" - Dariusz Tworzydło - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2008 r.