Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324648139 |
ISBN: | 978-83-246-4813-9 |
Data: | 2013-05-23 |
Opis książki:
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy Nie wiesz Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz... firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.
Książka "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku" - Dave Kerpen - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2013 r.