pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lokowanie idei w reklamie

Autor książki:

Klaudia Cymanow-Sosin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 370 s.
EAN: 9788381803656
ISBN: 978-83-8180-365-6
Data: 2020-10-29
Cena wydawcy: 47.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (...) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.

dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG
Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki - od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (...) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie - od strony logistycznej i naukowej - zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników.

dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII

Książka "Lokowanie idei w reklamie" - Klaudia Cymanow-Sosin - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2020 r.