pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301154912
ISBN: 978-83-0115-491-2
Data: 2006-02-06
50.80 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

Książka "Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar" - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2012 r. Cena 50.80 zł. Zapraszamy na zakupy!