Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301154912 |
ISBN: | 978-83-0115-491-2 |
Data: | 2006-02-06 |
Opis książki:
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
Książka "Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar" - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2012 r. Cena 50.80 zł. Zapraszamy na zakupy!