Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 166x236 mm |
EAN: | 978830115491201 |
ISBN: | 978-83-0115-491-2 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Książka "Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar" - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2008 r.