Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320815580 |
ISBN: | 83-208-1558-4 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka omawia przyczyny utraty klientów, wyjaśnia istotę lojalności, proces kreowania lojalnych zachowań klientów oraz czynniki wpływające na ich lojalne postawy, a także zwraca uwagę na bardzo ważny problem, tj. związek między lojalnością pracowników firmy a lojalnością jej klientów. Na zakończenie przedstawia organizację firmy nakierowanej na kształtowanie lojalności swych klientów. Liczne przykłady z polskiej praktyki uatrakcyjnią lekturę.
Książka "Lojalność klientów" - Edyta Rudawska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2005 r.