pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Lojalność klientów

Autor książki:

Edyta Rudawska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320815580
ISBN: 83-208-1558-4
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 35.10 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka omawia przyczyny utraty klientów, wyjaśnia istotę lojalności, proces kreowania lojalnych zachowań klientów oraz czynniki wpływające na ich lojalne postawy, a także zwraca uwagę na bardzo ważny problem, tj. związek między lojalnością pracowników firmy a lojalnością jej klientów. Na zakończenie przedstawia organizację firmy nakierowanej na kształtowanie lojalności swych klientów. Liczne przykłady z polskiej praktyki uatrakcyjnią lekturę.

Książka "Lojalność klientów" - Edyta Rudawska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2005 r.