pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji

Autor książki:

Rajat Paharia

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788377466285
ISBN: 978-83-7746-628-5
Data: 2014-10-23
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sekret zdobycia lojalności! Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.

Czy możemy go za to winić? Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa.

W książce ?Lojalność 3.0? założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.

Dzięki tej książce między innymi: - zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją, - zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0, - krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.

Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.

Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.

Rajat Paharia będąc  założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball ? firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak "Fast Company?, ?Tech Crunch?, ?MSNBC?, ?Forbes? stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii, projektowania i doświadczeń konsumenckich.

Książka "Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji" - Rajat Paharia - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2014 r.