Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320813104 |
ISBN: | 83-208-1310-7 |
Data: | 2006-01-29 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jest to pierwsza książka z zakresu logistycznej obsługi klienta na rynku polskim. Rozdział pierwszy to teoretyczny wykład zagadnień związanych z obsługą klienta na podstawie klasycznych koncepcji logistycznych. W drugim rozdziale pokazano ewolucję logistyki przez pryzmat strategii obsługi klienta i zmian w strukturach organizacyjnych firmy oraz próbę klasyfikacji tych strategii. Teoretyczne rozważania nad najważniejszymi strategiami obsługi klienta zilustrowano w rozdziale trzecim. W ostatnim rozdziale przedstawiono, jak moze wyglądać masowa obsługa klienta w przyszłości.
Książka "Logistyczna obsługa klienta" - Danuta Kempny - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.