Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 114 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788323327066 |
ISBN: | 978-83-2332-706-6 |
Data: | 2009-10-30 |
Opis książki:
Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego.
Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.
Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.
Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)
Książka "Lobbing w strategiach przedsiębiorstw" - Anna Sławik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 114 stron i została wydana w 2009 r.