pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Lobbing w strategiach przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 114 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323327066
ISBN: 978-83-2332-706-6
Data: 2009-10-30
Cena wydawcy: 31.49 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego.
Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.
Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.
Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)

Książka "Lobbing w strategiach przedsiębiorstw" - Anna Sławik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 114 stron i została wydana w 2009 r.